2010年7月10日星期六

鐵血戰士S, Predators (2010):人性犯駁、搵戲來做

都話睇戲唔好駁戲,論娛樂性咁佢算摘得6.9/10粒星,若考慮埋合理性,就落得4/10。

呢類戲賣點九成係sell群體博奕同困獸鬥。困獸方面自然係睇被獵者如何逃生或者「發窮惡」而殺返轉頭,打到捕獵者變豬頭(咁predators又真係好似豬頭咖);群體方面就睇班被獵者既人性,行動上又點樣合作,或者為左偷生而內訌分裂互相陷害。呢兩方面大致講得通,咁其他副線或者細節唔合理都無乜所謂。

好可惜,扣住上面兩方面講套戲,佢做唔到囉。唔妥有兩大點。
以下會透露一點劇情,讀者如果會睇套戲,最好唔好睇下文。

先說戲中困獸布局可唔可以自圓其說,呢點我放過佢,雖然我認為 predators無必要捉班人去第二個星球度孤立起佢地才玩狩獵遊戲。Predators一向好勝,好似以前舊系列咁,在人類個地盤度(地球)直接玩狩獵先至夠薑夠難度咖嘛。算啦,當呢群新種predators係鬼祟一D都唔係唔通既。

所以最大問題都係出係群體人性戲果度。


話說一班好武嗜殺的地球人,被超科技轉換左去某星際鬥獸場,一路團結禦敵,唔錯;但忽然出現另一個早屆死剩種(自己走出黎咖,無任何客觀條件逼使佢咁做),然後佢帶領班人去左佢個私竇度落腳。

阿剩種有件「隱形衣」,所以班predators都睇佢唔到,好喇好喇,以為多個人幫手逃生或者殺敵,點知阿剩種突然靜雞雞鎖住班人係個竇,然後佢係房外「燒炭」要用煙燻死係房內班人,阿剩種仲大大聲講,「唔殺你地唔得,呢度糧資(極可能係水同樹皮)少,唔想你地同我爭食」。

你話勒,明明無人知道阿剩種存在,佢無啦啦現身做乜?佢隱形咖嘛,周圍搵食都無人知,或者佢又可以等班人搵到野食佢就去偷,咁咪仲舒服!退一步,班人幾乎對群predators無力招架,遲一日早一日都係死咖喇,咁阿剩種又使乜自己郁手呢?劇情可謂為左強調或者質疑人性既詭譎陰暗,扭下六壬卻得阿茂整餅。

第二點,性質同上面個點相同。集軍人、黑幫、嗜殺者等成班人入面,有個貌似斯文人,仲係天職救人既醫生黎,唔使問阿貴我,據這幾十年黎最老套既戲橋習性,十成十最奸毒既一定係佢。無錯。但佢係乜野時候自曝呢?就係近尾場係佢同另一位伙伴俾predator捉住困係地下個大窿度,兩個人度緊橋點爬返上去,都未有辦法,佢就無端端拎把毒刀仔黎拮人地,然後陰陰笑自表係嗜殺者,此所以predators選中佢黎玩獵殺遊戲。大佬呀,咁都要等自己爬出左個窿,偷生有望咁至害其他人丫,而家無端端加害搭緊同一條船既唯一伙伴,之後點逃生?弱智咖?

斯文人自白今次害人既理由係:佢唔想離開呢個獵場,呢度好適合佢呢種嗜殺變態佬。之後佢撞上predator,仲話「兄台,我其實同你地一樣咁賤咁衰,所以咱們係同類黎,你唔好殺我喎。」(咁上下意思)這一如有人走去條滿布鱷魚既河度,同那群跟佢三唔識七既鱷魚講人話(識聽少少咁啦),「各位,我其實亦係一種好邪惡既生物,同你地一樣食人唔吐骨,所以你地俾我長駐係度游水啦,唔好咬我。」你話係咪黐那線勒?

其他唔合理唔明白既地方都無所謂喇,但成套戲既場景咁細(來來去去就係個森林某一窟),D人走來走去,開下機關槍,主線只能圍繞班人做人性對手戲,咁就唔好搞到咁弱智啦嘛。

不過,如果唔介意套戲原來確係想講人性既弱智,咁作為半個軍事迷既我,睇佢地開機關槍都唔係唔過癮既,尤其有枝數碼迷彩機槍,型。

P.S. 女主角有D似整過容既後生MJ,搞到我硬係覺得阿MJ有個孖生妹妹,或者MJ自己扮緊女人,有份演出。有D邪。

(備註:本文的舊留言在2013年9月搬網誌時全部流失。)

沒有留言:

發佈留言